მოსწავლეები შეძლებენ :
* კვლევაზე დაფუძნებულ მონაცემებს წარმოადგენენ როგორც ცხრილის,ისე დიაგრამის საშუალებით.
*მოსწავლეები მოახდენენ მიღებული შედეგების ანალიზს-კერძოდ დასახავენ,როგორც სიხისტის, ისე იოდდეფიციტის თავიდან აცილების გზებს.
* კვლევითი პროცედურის განხორციელებას მათ მიერ არჩეულ წყაროს წყალზე.
* ჩაატარებენ ექსპერიმენტს , დაადგენენ კალციუმის, მაგნიუმის და იოდის იონთა როგორც რაოდენობრივ, ისე თვისობრივ შემცველობას.
*მოსწავლეები მოახდენენ მიღებული შედეგების ანალიზს-კერძოდ დასახავენ,როგორც სიხისტის, ისე იოდდეფიციტის თავიდან აცილების გზებს.
*მოახდენენ სასკოლო საზოგადოების და ქალაქის მოსახლეობის ინფორმირებას: დაარიგებენ მათ მიერ შექმნილ ბუკლეტებს და გააკეთებენ პრეზენტაციას.
პროექტის იდეა მნიშვნელოვანია,რადგან წყალი ადამიანის სიცოცხლის და ჯანმრთელობის საწინდარია. კარგადაა გაწერილი მიზნები და ამოცანები. მიზნებიდან და ამოცანებიდან ჩანს, რომ მოსწავლეები გაიღრმავებენ როგორც თეორიულ ცოდნას, ისე პრაქტიკულ, კვლევით უნარ-ჩვევებს. ასევე მოსწავლეები შეიძენენ 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს და მაღალი დონის სააზროვნო უნარებს.
ReplyDelete